تولید محتوا یک روش اثباتشده برای آگاهی از برند، حفظ ارتباط با مشتری هدف و افزایش فروش است. برخی شرکتها درباره تاثیر محتوا تردید دارند و به کل این فرصت را از دست میدهند و به دنبال دیگر روشهای جذب مشتری هستند!. غافل از اینکه اگر قرار است روشی کسب و کار آنها را متحول کند و به مشتریان بیشتر و ثابت دست پیدا کنند، چاره کار در تولید محتوا است نه روشهای موقت و پرهزینه بازاریابی و تبلیغات.
این نکته را به خاطر داشته باشید:
- زمانی گوگل شما را دوست دارد که بازدیدکنندگان شما را دوست داشته باشند.
- زمانی بازدیدکنندگان شما را دوست دارند که با تولید محتوای ارزشمند آنچه را که میخواهند در اختیارشان قرار دهید و اعتمادشان را جلب کنید.
ماموریت گوگل این است که همه اطلاعات را سازماندهی کند و بهترین نتایج را در رتبههای اول به کاربران نشان دهد.
اما “بهترین” از نظر گوگل چیست؟
بهترین یعنی محتوای که مخاطب را در الویت قرار دهد و نیاز او را برطرف کند. حساسیت گوگل به قدری هست که حتی اگر محتوایی با رعایت اصول سئو تولید کنید اما مفید و دست اول نباشید شما را به راحتی کنار میگذارد. هر چقدر که میگذرد درک گوگل از کیفیت محتوای هر مطلبی که در اینترنت منتشر میشود بیشتر شده و بهتر میتواند مطالب با کیفیت را در الویت جستجو قرار دهد.